Problem

Jag fick inte någon cashback. Vad skall jag göra?
Om det har gått över 5 dagar sedan du gjorde ditt köp och din cashback inte registrerats betyder det att butiken inte skickat oss informationen om ditt köp och därför har cashbacken inte registrerats.

Om du är säker på att du följt alla rekommenderade steg för att få cashback kunde du vänligen skicka oss ett Var är min cashback?-formulär så skall vi undersöka saken.
Om det gått över 3 månader sedan du gjorde ditt köp kan vi tyvärr inte registrera din cashback manuellt då butikerna inte godkänner så gamla registreringar.

Vad skall jag göra om jag inte får ett meddelanden med länk för att byta mitt lösenord?
Om du försöker byta ditt lösenord men inte fått e-post av oss skall du noggrannt gå igenom din skräppost för att försäkra dig att mailet inte hamnat dit.
Om du fortfarande inte hittar mailet så kan du fylla i formuläret Jag får inte e-post så skall vi hjälpa dig!
Min profil har blivit låst i 8 timmar. Vad skall jag göra?
Om du försöker logga in fler än 3 gånger med ett felaktigt lösenord kommer ditt konto som säkerhetsåtgärd att blockeras i 8 timmar.
Vänligen kontakta oss för att låsa upp ditt konto snabbt.

Var redo att uppge din IP-adress. Du kan ta reda på vad din IP-adress är här.

Jag kan inte navigera till köpsidan. Meddelandet säger: Stäng av AdBlock. Vad ska jag göra?
Vi rekommenderar att du stänger andra insticksprogram och tillägg i din webbläsare, eller använder en annan webbläsare med rensad surfhistorik när du gör ett köp.

Observera att alla webbläsartillägg kan påverka registrering av cashbacks, eftersom många av dessa använder cookies som kan störa Cashbackshopping.se-cookien som används för att registrera cashbacks. Kom ihåg att inaktivera annonsblockerare och webbläsartillägg från tredje part: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali-verktyg, Privacy Badger, Ghostery, uBlock samt VPN / Proxy / Socks-tillägg och liknande. Om du har Kaspersky Internet Security-antivirus med Anti-Banner-funktionen påslagen rekommenderar vi att du inaktiverar den här funktionen i inställningarna, eller hela antivirusprogrammet, när du handlar med cashback.

Hur tillåter man kakor i webbläsaren?
För att tillåta kakor i din webbläsare skall du följa instruktionerna nedan enligt den typ av webbläsare som du använder. Då du har tillåtit kakor skall du starta din webbläsare pånytt och besöka denna sida för att säkerställa att spårningen fungerar.

För Google Chrome:

1. Klicka på meny-knappen i webbläsarens övre balk.
2. Klicka på Inställningar
3. Skrolla ner och klicka på Avancerade
4. Under Sekretess och säkerhet, klicka Sidinställningar
5. Klicka på Cookeis
6. Välj Tillåt sidor att spara och använda kakor (rekommenderad).

För Internet Explorer
1. Klicka på Verktyg eller kugghjuls-ikonen i högra hörnet av fönstret
2. Välj Internet alternativ
3. Klicka på Sekretess och Avancerade
4. Se till att du valt Kör över automatisk hantering av kakor
5. Godkänn kakor från tredje parter och första parter
6. Klicka Tillåt alltid cookies för sessioner
7. Clicka OK
8. Gå ut från Internet Explorer och starta om din webbläsare.

För Mozilla Firefox
1. Klicka på meny-knappen
2. Klicka på Blockering av innehåll
3. Klicka på Sekretess och Säkerhet
4. I sektionen för blockering av innehålle, välj Standard.

För Safari
1. Klicka på ”Preferenser
2. Klicka på ”Sekretess
3. Välj Tillåt alltid i Cookies och webbsite data
4. Stäng Inställningar-fönstret.

Jag vill inte få e-post. Hur kan jag avregistrera mig?
Vi använder e-post för att hålla dig uppdaterad om alla fantastiska erbjudanden som vi har.

Om du trots allt vill avregistrera dig från våra nyhetsbrev kan du göra det i dina e-post inställningar.
Här kan du också välja vilken typs nyhetsbrev du vill ha av oss.

För att registrera dig på nytt, vänligen besök samma sida.