Kontakta oss

Om du har några frågor hjälper vi dig gärna. Du kan kontakta oss via den här sidan genom att välja rätt ämne i formuläret nedan. Du kommer att få vårt svar på din e-post och vi rekommenderar att du anger samma e-postadress i formuläret som du använder på Cashbackshopping.se.

Jag har en fråga

Name (obligatoriskt)

Epost-adress (obligatoriskt)

För att säkerställa att du är ägare till ditt konto, ladda upp en skärmdump av alla inköpsorder du gjort tidigare.

Vänligen addera en skärmdump av cashbacks som har dröjt i mer än tre månader.

Beskriv ditt ärende

Ange orsaken till varför kontot ska raderas
Ange din värvade kompis epost-adress
Ange din personliga PIN-kod och både ditt gamla och nya telefonnummer/epost-adress

Beskriv ditt ärende
Använde du en kupongkod?

Ange här kupongkoden du har använt

Butik (obligatoriskt)

Datum för inköp (obligatoriskt)

Inköpsumma (obligatoriskt)

Ditt meddelande

Ange namnet på märket som din fråga handlar om
Beskriv ditt ärende

Använde du butikens app? (obligatoriskt)
JaNej
Lägg till de e-postadresser som du vill slå samman här. Observera att vi bara kan slå samman konton med cashback i status Uttagbart eller Betalt.
Vilken Cashback-boost använde, eller försökte du, använda?

Butik (obligatoriskt)

Inköpsdatum (obligatoriskt)

Butik (obligatoriskt)

Inköpsdatum (obligatoriskt)


Vänligen kontrollera först din skräppostmapp. Om meddelandet inte hittas, vänligen skriv in det nyhetsbrev du inte fick.
Lägg till en länk till den produkt som problemet uppstod med.

Om din cashback inte registrerades inom tre dagar från köpdatumet rekommenderar vi att du fyller i Var är min cashback?-formuläret på Cashbackshopping.se i Cashback-avsnittet, efter att du har loggat in. Ange all nödvändig information och vi kommer att försöka återbetala din cashback så snart som möjligt.
Observera att om ditt köp som du inte fick en cashback för är äldre än 3 månader, så kan vi tyvärr inte lokalisera er saknade cashback, eftersom transaktionen skedde för alltför långt tillbaka i tiden.

Vi kommer att besvara alla förfrågningar inom 24 timmar. Men om du ändå inte har fått ett svar från oss inom tre dagar är det möjligt att vi inte fick ditt meddelande och vi rekommenderar i så fall att du kontaktar oss igen.